tirsdag den 14. juli 2009

Min dag i billeder

Her kommer min dag i billeder! Desværre kom jeg til at rode lidt rundt på rækkefølgen, da jeg satte dem ind, og som den dovne hund jeg er, gider jeg ikke lave det om...

Stod sent op og tog ud at løbe!


Om eftermiddagen mødtes jeg med Maria og drak en juice fra Joe and the juice, mens vi så på det pulserende byliv.

Mig og juice!


Tidligere på dagen tog jeg i det italienske supermarked med Philip.

Philip havde taget sin store rygsæk med, så han rigtig kunne shoppe ;o)


Mine indkøb: Biscotti med chokolade, gnocci, peberfrugt-pesto, soltørrede tomater i balsamico og sorte oliven m. hvidløg. MUMS.

Efter at have forædt mig i Marias gode kødsovs (rester fra sommerhus), tog jeg ned og hentede Rie, så vi kunne gå en tur ved stranden. Jeg tog jordbær med.

Rie i Sandet.


Udsigt!

Sikke en dejlig dag! Hygge og søde folk - det kan jeg lide. Hvor jeg dog elsker ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv