søndag den 19. april 2009

På Frederiksberg Loppemarked

Jeg er jo stor fan af loppemarkeder. Især store loppemarkeder. Jeg kan gå i timevis og snuse og finde sjove ting. Men jeg havde aldrig før været på loppemarkedet bag Frederiksberg Rådhus - kun hørt meget godt om det! Og i går var årets første marked, som ellers er en ugentlig tilbagenvendende begivenhed, helt frem til slut-oktober.


Men stor var min skuffelse! Jeg havde hørt, at der her er det fedeste loppemarkedtøj at finde. Men det var alt sammen grimt ragelse, helt ubrugeligt. Og jeg som havde drømt om at komme hjem med en sej vintage sommerkjole. Det blev ikke tilfældet!

Der var dukket uhyggeligt mange mennesker op på dette årets første marked, så jeg var ved at få menneske-fnidder til sidst.

Nå. Måske tager jeg derhen igen om et par uger og giver det en chance mere. Måske en dag, hvor vejret er knap så yndigt som i går, så man kan håbe på lidt mere albuerum ;o)

Læs mere om loppemarkedet på aok eller her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv