fredag den 19. februar 2010

Jamen altså!!!

JEG VIL HAVE EN KÆRESTE!!!!! Hvor fanden får man fat på sådan en henne? Og hvordan? Det er to år siden jeg sidst havde en kæreste, jeg har sådan lyst til en kæreste!

Det er ikke fordi jeg trænger til en at have oplevelser med som sådan... Der har jeg mine venner, det er ikke den slags stimulation, jeg har brug. Det er mere, som Nanna så fint sagde det hjemme hos mig den anden dag, "et alternativ til at være alene". Jeg føler mig allermest ensom, når jeg cykler hjem et sted fra om aftenen... Så kunne der være rart med én som havde savnet mig, som tænkte på hvordan min dag mon havde været. En jeg kunne lave mad til og med... Som jeg kunne sludre med og drikke kaffe med, når jeg vågnede. Som jeg kunne kysse med og holde i hånden. Lave fjollede ting med. Være sammen med selvom jeg er træt. Som ville synes, det var ok at høre om ligegyldige detaljer fra min dag.

HVORDAN kan det være så svært??? Jeg er sjov og sød og nem at omgås. Jeg er ikke kræsen og jeg har forlængst fralagt mig alle urimelige krav til en kæreste. Det betyder ikke længere noget for mig at han har god musiksmag og alt det der... Bare han ikke har frygtelig musiksmag. Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad han laver, bare han er glad og sød og har nogenlunde samme humor som mig.

Jeg bliver sindssyg! Og jeg bliver 32 om lidt over en uge, BAHHH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv