onsdag den 10. februar 2010

Godmorgen!

Hæ hæ, jeg elsker ovenstående billede!

Er stået "tidligt" op for at tage med Maria ud på skolen og ordne nogle ting. Bagefter skal jeg have en gudsbenået ansigtsbehandling hos Pernille, Saras mor, en behandling som jeg har tjent på at passe Sara. Det bliver SÅ godt. Ansigtsbhandling PLUS massage, lækkert. OG hun behandler med Decleorprodukter, et mærke, jeg elsker!

Skulle have været på date i aften, men fik sgu kolde fødder og kunne ikke lige overskue det. Aflyste derfor, og han lød heller ikke synderligt skuffet, så det var nok det helt rigtige at gøre.

Ellers står dagen på praktiske gøremål og måske noget pilates... Ved ikke helt med det træning - jeg hoster som en gammel søløve og var ved at græde af glæde i går aftes, da 7-11 havde hostemikstur, hvilket - by the way - smager mindst lige så grimt som da man var barn. Nogen burde tage et billede af mig, når jeg tager en mundfuld, for jeg skærer de vildeste grimasser. Måske har det hjulpet lidt i nat... Måske.

Skal have veklset penge til Madrid og byttet en HM-jakke. Jeg elsker jakken, men har indset at jeg ikke har råd til den, æv.

Og ÅH GUD hvor jeg dog glæder mig til Madrid! Bliver såååååååååå skønt.
Nogle gode tips til byen???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv