mandag den 1. februar 2010

HEJ februar!

Det var en hård omgang tømmermænd, jeg havde mig i går! Puha. Jeg vil aldrig mere være fuld, jeg kastede op hele eftermiddagen og aftenen, det var ikke spor rart!

Lørdag var jeg ellers på det fineste loppemarked på Remisen. Jeg har naturligvis taget billede af mine mange fund, men lige nu er jeg en doven blogger der ikke gider lægge billeder ind op min dumme computer, men jeg fandt ellers de fineste ting!

- Mystery Murder Dinner-spil, hvilket fund! Nogen vil måske kunne huske den mystery murder dinner jeg var til i oktober, hvor man skulle klædes ud. Nu har je selv en version, der finder sted til filmfestival i Venedig i 1946.

- Ternet nederdel fra HM som jeg var lige ved at købe i butikken den anden dag. Her fik jeg den 200 kr billigere - stadig med mærket på.

- Helt nye gule sko med lille hæl og rem. SÅ fine!

- Tripple Rock n' roll-cd til 15 kr.

- Gul rockabillyagtig blomst til håret.

- Hvide strømpebukser med sorte prikker, stadig i pakken, til en tier.

- tre Tottebøger til niecen.

- Tanktop med køer, Hollys body og den fineste rød/hvid stribede trøje til niecen, Helene.

Hmmm. Det var vist det!!! Senere kom Nanna til middag. Jeg lavede vegetarburger med fritter af sødekartofler, nam nam. Vi drak rødvin og tog i byen. Først på Riesen, så Vega, hvorefter jeg tog på Alléenberg og mødtes med Philip, Henrik og hans eks. Og resten er noget med noget shots.

Om en måned og en dag fylder jeg 32.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv