mandag den 27. august 2012

Sensommer-mandag

Mandag mandag! Kom lidt sent op og ud af døren, men jeg synes altså, det har været en semihård weekend. Selvom den udelukkende har stået på hyggelige og rare ting!

Fredag var jeg med Ham, jeg godt kan lide, til familiefødselsdag... En børnefødselsdag. Rigtig, rigtig hyggeligt, afslappet og naturligt. Lørdag morgen tog vi så til en firetimers danse-workshop i shag, som var pænt hård. Jeg var muligvis den eneste, men havde altså ondt mange steder dagen efter (ankler og mavemuskler primært), men det var vildt sjovt og udfordrende. Så direkte videre til min venindes fødselsdag, ud at spise og i byen og drikke øl. Det VAR min mening bare at vise mit ansigt, drikke to øl, og så tage hjem og gå tidligt i seng, men så kom jeg til at hygge mig vildt meget, og da jeg endelig ville gå, ville de andre også bryde op... Og så blev det til godnat-pomfritter.

Var godt nok knap så kæk, da vi vågnede næste morgen. Havde ikke decideret tømmermænd, men var frygtelig træt. Så var udsigten til Balboa-workshop i fire timer ikke lige øverst på min ønskeliste. Jeg har hele tiden syntes, at balboa var en fjollet dans... Har prøvet et par tastere med den og egentlig afskrevet den, men tænkte så, at jeg ikke ville forsage den helt, før jeg VIRKELIG havde prøvet. Det har jeg nu. Og jeg synes stadig, den er fjollet. Ikke fjollet, som Shag er fjollet på den sjove måde. Næ, jeg synes bare, den er pointesløs eller noget.

Nu er jeg hjemme fra job og pænt træt, men mandag er store danseaften, så jeg skal bare lige have produceret noget aftensmad, og så af sted igen.

Jeg er i det vilde efterårshumør. Sensommerhumør. Jeg glæder mig til at have kastanjer i lommen, gå lange ture, putte i bløde trøjer og drikker te udenfor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar