onsdag den 8. juni 2011

Lopperier!

Åh, jeg har tusind milliarder billeder fra en skøn, sjov, social og travl weekend - det er næsten uoverkommeligt! Jeg må bare tage det lidt ad gangen. Nu er de ihvert fald rettet til og smidt på Flickr - det hjælper jo lidt på arbejdet.

Men først lidt loppefund. Søndag blev min yoga aflyst pga. vandskade i centret, så jeg hoppede på cyklen og nuppede et loppemarked inden kaffe med Rikke i hendes hyggelige går og fødselsdag for Gudny i Kongens have.

Se hvad jeg fandt:

Fire fine tallerkner - to flade og to dybe til den samlede sum af 30 kroner.



Nostalgidåser, plastik med skruelåg. Jeg samler lidt på dem med blomsterne, men synes bestemt også at hjertedåserne er søde.

Ellers var jeg ikke rigtig fristet af noget... Der var som altid masser af tøj, men jeg orkede ikke at gøre det store for at finde noget. Jeg har jo masser af tøj. Desuden var det megavarmt og som en gryde, så jeg tog bare to runder inden jeg futtede til Christianshavn og godt selskab :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv