mandag den 20. september 2010

Mandagens gøremål

Min dag i dag er gået med pretty much ingen verdens ting - til en afveksling. Kunne ikke rigtig sove i nat, så jeg var dødtræt, da jeg fik tvunget mig op og kom til dans. Derefter en våd tur til biblioteket (hvor jeg i øvrigt mødte Freaky F, der desværre af og til er ret så lækker!!! Måske fordi han var regnvåd, så tøjet klistrede til hans veltrænede krop, muhahaha) for at aflevere et par bøger. Derefter hjem og blive varmet under dynen. Fik skrevet et par ansøgninger, som fluks blev sendt af sted.

Og så var det, at jeg faldt i søvn og sov - hold helt fast - tre timer. Dammit. Håber jeg kan sove i nat alligevel, for jeg skal tidligt op i morgen og cykle til Hellerup, hvor jeg skal til samtale om et fire timers job, som Rie også har. Derefter skal jeg cykle heeeeelt ud til lufthavnen (eller i hvert fald et sted i Kastrup), hvor jeg skal interviewe en mand til vores radioprogram. Og så er det, at jeg meget gerne vil nå at komme til træning inden jeg skal i teater. Nu må vi se. Jeg håber ,det kan nås/bliver til at overskue. Fo i princippet kan det garanteret godt nås. Det kommer bare til at kræve lidt planlægning og selvdiciplin.

Er blevet inviteret ind og se "Voices" på Betty Nansen i morgen. Med musik af bl.a. PJ Harvey. Det bliver rigtig fint og jeg glæder mig.

Her til aften har jeg ryddet ud i kjoler i skabet. Har fjernet alle dem (mange!) som jeg ikke kan passe. Jeg håber ved gud, at jeg snart kommer til at kunne passe dem igen!! Der er røget en hel masse i kælderen, men jeg synes nu alligevel ikke at der blev særligt meget mere luft i mit klædeskab, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv