tirsdag den 10. august 2010

De tre største hits i mit liv lige nu

Jeg stener en del herhjemme i øjeblikket. Ligger med mit nye mormor-firkantstæppe, som min mor har hæklet - jeg siger dig, det er enormt!! Men hvad underholder jeg så mig selv med???
Her følger min top-tre:


1. Arcade Fires The Surburb.
Jeg elsker det. Det er sød musik i mine ører. Og coveret er også smukt.


2. Don Rosas Scroogefortællinger på nettet! Jeg har altid elsker eventyrerne om Scrooge, der rejser rundt i verden - ikke mindst historierne om Scrooges unge liv.

Her kan du finde ikke mindre end 86 af Don Rosas fantastiske tegneserier.
Men vogt jer for dette afsnit - Det er så ondt og ærligt, men virkelig det afsnit, hvor scrooge rammer bunden og man ser hans relationer falde fra hinanden. Jeg sad næsten og græd, da jeg genlæste det i går :o(


3. Mænd i Sort/hvid.
Ja, det er en klassiker for mig, jeg ved det! Og én af favoritterne er Gregory Peck, men efter at Dorthe og jeg så Det Tårnhøje Helvede i Cinemateket lørdag aften (Tre timer med brand og død i et meget højt hus), så er Paul Newman også kommet op på listen. Og til dels Steve McQueen i hans unge dage. Jeff Buckley kan også anbefales. Nulevende mænd og også GANSKE fine i sort/hvid, skulle jeg hilse og sige.

Nå. Der er noget træning, der skal overståes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv