lørdag den 13. marts 2010

Jamen altså for en fin dag!

Uhhh, solen skinner udenfor, det er lørdag og ved siden af mig ligger en doven og varm gravhund! Dejligt!

Jeg er stadig hos forældrene og kan derfor blogge... Glæder mig til at få mig en ny computer... Nogen anbefalinger? Jeg køber mig nok en ny Mac, men jeg er lidt loren efter at den anden døde en meget pludselig død for to år siden, kun 2 1/2 gammel - og ja, jeg ved godt at det i princippet er gammelt for en computer, men det er det simpelthen for mange penge til!! Men hvis jeg nu IKKE skulle have en ny mac, hvad skulle jeg så gå efter??

På mandag starter jeg på mit nye job - jeg er spændt! Jeg var ude at hilse på mine klasser i tirsdags. 5A havde skrevet "velkommen Natascha" og tegnet på tavlen - så sødt! Jeg lægger ud mandag morgen med Natur/teknk og matematik i 3U. Uhhhh. Jeg ved endnu ikke helt hvad jeg skal finde på i N/T. Det er meget forsøgsbaseret, og det bliver skideskægt, men lokalet er under renovering, så det er lidt begrænset hvad jeg kan kaste os ud i - og jeg aner jo heller ikke hvad der findes af remedier på stedet, så det er måske lidt satset at gå ud fra at jeg kan dukke op mandag morgen og sætte de helt vilde forsøg i værk! Tror bare det bliver noget med nogle kort.... Altså, kortlæsning og den slags. Papir og tegneredskaber kan jeg vel fremskaffe mandag morgen kl. 7.30.

Det bliver underligt sådan bare at dukke op. Jeg mener, jeg kender jo kun EN derude, og det er ligesom ham, jeg skal være vikar for, så han er der af gode grunde ikke. Nå, det bliver nu spændende...

Lige nu skamhører jeg denne her:



Er da kun til at blive glad af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv