søndag den 3. maj 2009

Lørdag - Rie og Nats spontane dag

Fredag endte ret tidligt for mig... Jeg var gammel og træt og tog hjem og sov kl. 22. Sådan kan det jo gå efter en hel dag i solen med øl. Så næste morgen vågnede jeg forholdsvin udhvilet kl. 9, hvorefter Rie begyndte at bombardere mig med sms'er om at hun skulle ind til byen og om vi ikke skulle spise brunch.

Jeg prøvede at modstå, men til sidst fik hun lokket mig. Ud i solen med os, og så travede vi til Christianshavn, hvor vi spiste morgenmad på Lunas Diner. Det gode ved stedet er, at de udover alm. brunch har nogle tallerkner som de kategoriserer som "morgenmad" og som er knap så svulstige som brunch. Vi fik en "green", der mest bestod af frugt, yoghurt, pandekage og bagel m. flødeost. Og kaffe!!!!! Hurra! Derefter travede vi videre ind over Knippelsbro og kom til Storkespringvandet...

... hvor vi mødte de to kameler Abu og Ali!
Jeg blev helt forelsket i Abu og hans skønne smil. Det er ham som er på billedet ovenover. Overvejer at gå væk fra kanin-tanken og i stedet få mig en kæle-kamal.



Derefter købte Rie fine sko i Rude. 300 kroner. Og så har de sløjfer!



Vind i håret - for nu ville de to damer på kanalrundfart! Snakken faldt utroligt meget på Hvidvin, så det var yderst kærkomment, da Maria pludselig skrev og spurgte om hun ikke skulle tage en flaske hvidvin under armen og mødes med os bagefter. JO! Men først sol, operahus, Den lille Havfrue og Christiansstemning med "skibet".



Kanalstemning.



Så dukkede Maria op og vi fik et glas vin og en sludder på kanalkanten. Og jeg fik sol i ansigtet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv