onsdag den 1. juni 2011

Upopulær frisør!!!

Normalt er jeg vældig glad for min frisør! Jeg synes han er dygtig - omend lidt hårdhændet - og plejer at forstå PRÆCIS hvad jeg mener. Men i dag gik noget galt. Han havde i hvert fald en vældig fri tolkning af "spidser og en lille smule etager, tak".

Jeg HADER mit hår! Jeg fatter slet ikke hvad det er han har gjort ved det, udover at have tyndet kraftigt ud i det, fordi "et er så tykt, at jeg tog en hel del af" - øh ja, det ser jeg. Faktisk kan jeg godt lide, at han vender spidserne ud ad... Det ville ejg aldrig selv have fundet på, men jeg synes, der er lidt Mad Men over det - især lige da han havde gjort det, og han ligesom redte det bagerste hår om på en bestemt måde. Men i morges var mit hår langt og tykt, omend lidt slidt, nu er det bare megagrimt. FUCK altså Og han klippet mit pandehår for langt ud - og der har jeg en dumt virvel, som gør, at det nu ikke kan sætte ordentligt. Men jeg håber det i det mindste hjælper, når det er vokset lidt til om en uges tid.

4 kommentarer:

  1. Altså, nu har jeg selvfølgelig ikke set det i virkeligheden, men jeg synes det ser helt vildt godt ud! Meget sundt, lækkert og elegant. Måske bliver det også nemmere at bukke spidserne ud når der er blevet tyndet ud i det? For så synes jeg endelig du skal gøre det - det ser ganske rigtigt retro-agtigt stilet ud.

    /marie

    SvarSlet
  2. Taaark, søde. Måske skal jeg bare vænne mig til det. Eller, pandehåret er jeg virkelig gnaven over. Og jeg skal klart eksperimentere med tagranderne :o)

    SvarSlet
  3. Det er det bedste udtryk ever! Du så altså fin ud, på cykelstien i morges, jeg siger det bare :)

    SvarSlet
  4. Hæ tak, men der havde jeg jo heller ikke fået skamferet mit hår endnu ;o)

    SvarSlet

Blog-arkiv