fredag den 24. juni 2011

Bål og brand

Jeg er egentlig ikke den store Sank Hans-holder. Jeg synes, det er meget hyggeligt at mødes med venner og med et bål, men ofte har jeg faktisk ikke været hjemme på den dag, eller også regner det. Ok, efter at have gransket min hjerne kom jeg i tanke om at det ikke regnede sidste år, for der grillede jeg på stranden med Ditte og Rie, og det skøre er, at det føles som om det kun er et par måneder siden! Men det er jo så et år siden.

I år havde jeg en aftale med Stine og Dorthe, men vi havde ikke rigtig aftalt noget konkret før på selve dagen, hvor jeg inviterede på hjemmelavede burgere med det hele :o) Nam. Efter at have spist og sludret tog vi over på Grønningen bagved DR, hvor jeg aldrig havde været før, selvom jeg bor lige bagved. Der var faktisk rigtig fint - det virkede meget lokalt. Ikke særlig mange mennesker i forhold til de store steder som Frederiksberg Have og den slags, der virkelig er tilløbssteder.

Bål på Grønningen. Med fællessang og DRs pigekor!


Stine passer godt på lillebror Peters telt.


Søren kom også for at holde lidt om sin kæreste.


Stine og mig. Mig med lidt døf-hår. Nåede kun hurtigt bad efter træning. Skulle jo hjem og lave pesto og guacamole. Er i øvrigt meget træt efter kun et par timers nattesøvn. Men DET er en helt anden historie.


Midsommer naturpynt ;o)



Til sidst sad vi lidt på de gule Ørestad-stole og kiggede på bål og varmede os lidt inden jeg gik fuldstændig kold og ville hvem i seng. Det var den sankt hans!

I dag står den på lidt af hjert. Har faktisk megatravlt... Skal til træning om et øjeblik og så skynde mig hjem til en VVS'er der skal reparere mit kaos-køkken! Og så skal jeg pakke og ordne ting til Roskilde, ind til byen og købe lidt småting (eller, den ene ting er kaffe til maskinen - IKKE en bagatel). Og så kommer Maria til tidlig middag. Vi kal på noget båd-noget med bar i aften, men desværre lidt tidligere end jeg havde troet, så jeg er ved at gå i stress-mode. Og så er det jo typisk af mig, at jeg bare sidder her!! Jeg vender tilbage. Og hvis jeg ikke gør, så er det fordi jeg er taget på Roskilde! So long, folks :oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv