onsdag den 1. juni 2011

Muslinge-mamse

Maria og jeg har jo en gang imellem en slags madklub. Da vi startede, var det en gang om ugen, men nu er det lidt mere sporadisk... Og jeg havde haft lyst til muslinger siden påske, men ikke helt syntes, at det var noget, jeg bare sådan gad at lave til mig selv, så da Maria skulle komme i torsdags, havde jeg smidt en ordentlig røvfuld muslinger ned i min vask :oD

Uhm... Muslinger renses. Derefter svites hvidløg og en masse persille i olie. Muslinger tilsættes og så hvidvin. Til sidst en god klat smør til du skammer dig ;o)


Ok, Et kg muslinger var faktisk lige i overkanten til to piger. Eller, egentlig ikke, men jeg skulle nok ikke også have lave hovedret...


Jeg havde nemlig lavet pasta med ovnbagte blommetomater og pinjekerner og en vandmelonsalat med feta og masser af basilikum. Men det var nok liiiiige at overdrive sagen. Men jeg havde da masser af rester dagen efter.

1 kommentar:

  1. MUMS! Hovedretten ser MEGAgod ud! Muslingerne gør også, men jeg har aldrig smagt nogle, så jeg er lidt skeptisk. :)

    SvarSlet

Blog-arkiv