onsdag den 5. december 2012

Jul på Amager

Jeg elsker julepynt og juleri, men jeg har egentlig sjældent pyntet specielt meget op - mest fordi jeg bor så småt og i forvejen roder. Af en eller anden grund, så ender det ellers så fine pynt altid bare med at bidrage til det kaotiske look... Men lidt julefint har jeg da fået installeret i min lejlighed i år.

Kählervasen har fået et par pinde med små tykke og prikkede hjerter på, og kaninen har fået selskab af lidt svampe.

Jule-mumi-kruset til morgenkaffen og et par stjerner flettet af papir. Og nej, det er desværre ikke mig, der er mesteren, men min fingernemme kæreste!

Min samling af Georg Jensens juletræslyseholdere pryder endnu en gang en troldhassel i vinduet. Synes, det er så fint og enkelt! Guldfnuggene er gavemærkepynt, som jeg fik med lyseholderne sidste år, er også Georg Jensen.


Og sidst men ikke mindst, så vil jeg vise, hvordan det så ud, da jeg var med ham, jeg godt kan lide, til småkagebagning i søndags. Og så er alle kagerne ikke en gang med på billedet, for der blev tretten plader i alt :o)

Hvor meget juleri har I derhjemme i lejlighederne? 

Forresten, hvis I vil hjælpe mig i en konkurrence, så gå ind på Mad & Bolig eller Isabellas Facebookside i dag og like, kommenter og del det yndige billede af mig med Minnie Mouse-ører og nissehue :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar