torsdag den 6. december 2012

Dagens mand i sort/hvid

Dagens mand er Heath, lækre, pæne Heath med noget der ligner sne. Eller sand. Eller coke. Whatever... I denne søde juletid leger vi sgu, det er sne (selvom det mest ligner sand).

Har I øvrigt nogle forslag til en mand, som jeg skal finde i sort/hvid, som ikke er Elvis, James Dean, Marlon Brando eller Ewan MacGregor, der vist alle har fået mere end rigelig eksponering som dagens mand? På den anden side.... Kommer pludselig i tanke om et fint fint fint billede af Elvis i sne, muhahaha.

3 kommentarer:

  1. Skønt billede af Heath!
    Jeg tilser mig da lige chancen for at få lidt foo fighters sneget ind og stemmer på Dave Grohl!

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé, navnesøster! Jeg er på sagen :o)

      Slet
  2. Sidder og griner mig gennem Julefrokosten og tænker at Dick Kaysø var helt pæn dengang :) og endnu mere i sort/hvid!

    SvarSlet