mandag den 26. november 2012

Shop amok i Greta Garbos tøj

Den anden dag sendte min chef mig en mail med et link og skrev "Tjek lige en sej auktion". Og oh my, en sej auktion! Om et par uger skal der åbenbart sælges ud af Greta Garbos ejendele på en auktion et sted i Beverly Hills, og der er over 850 effekter at vælge i mellem. Jeg har altid syntes, at Greta var en af verdens smukkeste med sin kølige og lidt mystiske skønhed - og så var hun nok også en af de mest stilede og velklædte.
Rigtig mange af hendes kjoler og dragter sælges nu på auktionen, men ærgerligt nok, så havde hun en yderst klejn figur - som om jeg alligevel ville have råd til noget som helst af hendes garderobe. Men savler over de flotte kjoler kan man jo altid, og det har jeg sandelig også gjort de sidste dage!

Og der er ikke bare kjoler at finde. Der er hatte, kufferter, billeder, julepynt, bøger, handsker, kørehatte, badedragter, adskillige tørklæder, knivsæt og alskens køkkengrej, strygejern, smykker, frakker og meget, meget mere.

Her er en håndfuld af mine favoritter - men se selv hele den imponerende liste over Greta Garbos ejendele, som nu kan blive dit!










2 kommentarer:

  1. Det fedeste er næsten at vi får lov til at se sagerne i farver, jeg er jo så vant til at kun se det i sort/hvid.

    SvarSlet
  2. Seriøst wauw, en fed stil hun havde ! Enig med det med farver, er ret syret på den dejlige måde :)

    SvarSlet