torsdag den 1. november 2012

Work in progress

Jeg er jo i gang med at sy kjole. Og har været det i en rum tid. Problemet er, at jeg er meget uselvstændig, når det kommer til syning. Heldigvis kommer Rikke troligt og hjælper mig. Men vi snakker også helt utroligt meget, så vi når ikke så fantastisk meget pr. gang, men det er ekstremt hyggeligt!

I går fik vi dog syet foer i overdelen, syet sidesømme og påsat den hvide krave. Så nu ser vidunderet altså sådan her ud:
Jeg synes selv, den bliver meget, meget smuk!!! Og ja, jeg skam fået mig en gine, hurra! Heldigvis er vi nu ovre de mest komplicerede ting som indsnit og den slags, så inden Rikke kommer næste gang, skal jeg har syet rynketråd i ærmerne, syet ærmer sammen og sat delene til nederdelen sammen. Det bliver et megavidt skørt - så fedt!

Vi har talt lidt om, at jeg skal sy et bælte, hvor bæltespændet er et anker, og brodere et lille anker på den ene side af kraven :o) Det kunne blive vældig fint. Dog tror jeg, jeg i stedet for at brodere selv, vil finde sådan et færdigbroderet, som kan sys på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar