fredag den 1. april 2011

En opdagelse af dimensioner!

I går aftes tog Stine og jeg på Ørsted Ølbar for at fejre et af Stine perifært bekendskabs fødselsdag. Jeg havde ikke før været på Ørsted Ølbar men det var et hyggeligt sted - med stort set KUN mænd! Nu skal det lige siges at foråret er steget mig til hovedet, så jeg er fuldkommen drengegal for tiden og nok snart redder mig et hold i nakken, fordi jeg konstant vrider hovedet af led for at kigge på alle de søde mænd, der går ude i forårslandet! Så det var ikke skidt at arrivere til en bar fyldt med mænd!

Bordet med fødselsdagen var fyldt fuldstændig op da vi ankom, og da vi alligevel ikke kendte nogen, placerede vi os i baren, hvor vi havde mange filosofiske snakke!

Nå, men nu til opdagelsen... Da vi kom ud og jeg låste min cykel op, opdagede vi, at grenene på træet ligesom havde dannet en krans omkring lyset fra gadelygten! Se selv:

Wow! "Skynd dig at tage et billede!", råbte Stine og jeg gjorde som hun sagde, selvom jeg nok ikke havde behøvet ligefrem at skynde mig. Gadelygter og træer løber sjældent særligt langt - og da slet ikke pludseligt!

Men sådan så det altså ud......

1 kommentar:

  1. Åh, jeg elsker Ørsted! Der er så hyggeligt, og de har den bedste øl;)

    SvarSlet