søndag den 10. april 2011

BlogolæumsKonkurrence - Vinderne!

for halvanden uge siden nåede jeg 100 faste læsere - og udskrev derfor i den anledning en lille konkurrence.

Jeg har nu udtrukket de to vindere - for der er nemlig to heldige vindere. Den første jeg udtrak ville få fortrinsret til at vælge hvilket af de to fine par øreringe han/hun vil have.

Jeg skrev 24 numre op på små lapper papir, krøllede dem sammen og trak så to. Den første jeg trak var mig selv, haha, der havde kommenteret på en af kommentarene. Men jeg er jo desværre ikke selv med i konkurrencen, så jeg trak en ny.

De to vindere er:
14: som er Rikke.
17: som er Helene.

Rikke er så førstevælger. Jeg skriver mails ud til begge. Tillykke til Rikke og Helene! Jeg håber, I bliver glade for de fine øreringe.

Og så håber jeg, at jeg snart kan afholde endnu en konkurrence, for det er sjovt!!!

TAK fordi så mange deltog! I er skønne læsere :o)

3 kommentarer:

  1. Ååh.. Jeg glæder mig enormt til at finde ud af, hvilket par jeg får tilsendt. Men begge par er jo utrolige sommerlige :o)

    SvarSlet
  2. Ej, jeg glemte at deltage, og jeg ville egentlig gerne have vundet. Hm, men det er nogle flotte øreringe i hvert fald!

    Sjovt at se dig igår på cykel:)

    Ditte

    SvarSlet
  3. Dem ville jeg nu også gerne ha' vundet ;) Men tillykke til Rikke og Helene! :D

    kaysens.blogspot.com

    SvarSlet