tirsdag den 29. december 2009

Udsalg,,,

Har i øvrigt kigget lidt på udsalg i dag og i går - og jeg må konstatere, at det kan jeg så ikke finde ud af at administrere, ahrøm!

Fik i går nye sko, som jeg skal have på nytårsaften... Jeg har længe gået og luret på dem i en lille butik på Amagerbrogade og nu var de så sat ned fra 900 til 450. De er superhøje, men med tykke/brede hæle, sorte og i lak. De er SÅ fine og man får de lækreste stænger med dem ;o)

Topshopkjolen, som jeg også har kigget på længe var også til halv pris. Den er tulipanformet og sort med gule roser.

Og så liiiige en prikket H&M-sag, som dog ikke var på bud... Ahrøm.

2 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for at vi skal se de sko

    SvarSlet
  2. KLART I skal!! Jeg skal liiiiige have taget godt billede... Kommer i morgen - I promise! De er såååååå fede!

    SvarSlet