torsdag den 1. oktober 2009

Lidt lækkert

For tiden prøver jeg jo på at holde mig væk fra slik, is, kager og chokolade - hvilket for det meste går nogenlunde ok, men nogle dage lader mig fuldstændig frustreret og desperat!

I går lavede jeg så disse frugtkugler, som jeg blev inspireret til gennem sundhedsbloggen Food4thought - billedet har jeg lånt derfra.
De er fantastisk lækre, frugtkuglerne, og de kan nogenlunde opfylde mit behov for noget mooshy. De er lavet af mandler, tørrede abrikoser, rosiner og tørrede dadler, som jeg blendede og rullede i kokos.

Naturligvis kan jeg ikke æde løs af dem, da de stadig indeholder en del kalorier, men et par stykker kan tage den desperate trang, og DET er rart.

Jeg vil i samme anledning gerne på det varmeste anbefale bloggen Food4thought, der er skrevet af de to piger Trine og Mette Maj, der er henholdsvis professionsbachelor i Ernæring og Sundhed med speciale i Ernæring og Fysisk aktivitet og klinisk diætist og fitnessinstruktør. Bloggen er fyldt med humor og gode tips til en sundere livsstil.

4 kommentarer:

Blog-arkiv