lørdag den 3. oktober 2009

Jeg er Nicole Le Grandbutte.

Har sovet hos Maria, og da jeg kom hjem, lå der er invitation til mig på FB. En jeg kender perifært holder en fest i aften, og de havde haft nogle afbud, og så var hun komemt til at tænke på mig.

Egentlig skal jeg jo tidligt op og holde loppemarked på Vesterbro, men festen lyder SÅ sjov, at jeg ikke kunne sige nej.

Festen hedder Mystery Murder Dinner og er en slags leg. Scenen er sat til Casablanca i 1942. Værten er Casablancas Deputy Mayor og jeg er Nicole, hans datter, der hellere ville være i Paris og som er meget imod at hendes far sympatiserer med tyskerne.

Men der er sket et mord på æresgæsten - en kendt fransk stumfilmskuespiller. OG alle er under mistanke. Jeg håber, JEG er morderen ;o) Selvom jeg umiddelbart har svært ved at se mit motiv. Jeg ELSKER at klæde mig ud, og jeg elsker krimimysterier. Allerhelst ville jeg være sådan lidt Ellen fra Matador-agtig med en dragter og fine handsker, men den slags mundering ligger jeg ikke lige inde med.

I stedet må jeg nok genbruge noget af mit gear fra de tyverfester jeg har været til.

Handskerne er desværre blevet væk, men jeg kan bruge pelskraven. Der står i beskrivelsen at jeg skal have en "flimsy, flouncy dress" på "slightly too short". Jeg ved ikke hvad flimsy og flouncy betyder... Men jeg finder nok en kjole der er for kort, ha ha. Og så en masse perler om halsen og i ørerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv