fredag den 24. august 2012

En baglæns uge

Den seneste uges tid i instagrams - Ugen vises i baglæns gengivelse...
 I går var jeg i Tivoli med Rie og Maria. Med turpas og det hele. Vi nød dog allermest de store fisk i akvariet, selvom blæksprutten var en skuffelse.

   
 aftenen forinden spiste jeg og hyggede med Charlestonfolket - efterfulgt af danseri. Hygge!


 Men om morgenen var jeg knap så glad... Jeg var cyklet til coach i silende efterårsregn! Det væltede ned, og jeg dryppede bagefter mens jeg sad og ventede på coachen, som var forsinket.

 I søndags var jeg på Ingolfs kaffebar og spise kartoffelmad med Phil...

 ...Og på stranden. Hvor jeg blev forbrændt på balder, baglår og ryg.


Sidste fredag sad jeg på bryggen og nød solen med Rie.

Og torsdag drak vi bobler på job for at fejre ny bladudgivelse :o)

5 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig uge - og hvor ser du bare mega skøn ud i den lyserøde kjole :D

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kit! Er også ekstremt glad for den kjole - og ja, det var sgu en super uge :o) Flere af dem!

      Slet
  2. En eller anden dag, Nat. Så kommer jeg farende forbi og flår den kjole af dig. Også selv om du siger at jeg ikke kan passe den. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhhh, så håber jeg i det mindste, jeg har pænt undertøj på, hahaha

      Slet
    2. Du skal bare have pænt undertøj på hver gang du tager kjolen på, for du ved aldrig hvornår jeg kommer!

      Slet