onsdag den 1. august 2012

Digaluuu, digaleeeei

...Alle titter på mej, når jeg går i mina gyldne sko!!!!!! Ah, måske knap og nap, men jeg har lige købt glimmersko i H&M, og jeg er vild med dem. Jeg bliver så glad, når jeg ser på dem, selvom jeg godt ved, det lyder lidt overfladisk ;o)

Jeg kom lidt sent i seng i går, fordi jeg var til Cinematekets Open Air-arrangement i aftes efter at have danset lidt. Det var super hyggeligt! Først svede lidt på dansegulvet (synes, jeg har haft god dansekarma de sidste par dage og virkelig kunne mærke, at jeg er blevet bedre - og har også fået lidt ros :o)), og så over i Kongens Have og sidde med trøjer, hue og tæpper i fuldmånens skær. Der var også måne-tema, startende med restaureret kortfilm fra 1902 efterfulgt af en sci-fi-film af David Bowies søn - som jeg blevet meget, meget positivt overrasket over. Jeg er bestemt ikke til sfi-fi, men der var intet star track eller alien over det her - i virkeligheden var det en fin film om eksistens - hensat til en månebase. Jeg var ret begejstret. Ham, jeg godt kan lide, skal op før fanden får sko på, så han tog hjem halvvejs inde i filmen (han havde også set den to gange), men jeg selv blev og så den færdig.

Nu er jeg lidt træt - sover mærkeligt for tiden... Men jeg skal til yoga, mødes med Rikke, til dans i FW osv. Og måske danse i aften, hvis der bliver noget.
Så hejhej :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar