lørdag den 4. februar 2012

Sidste uge i glimt

Jeg havde en dejlig uge i sidste uge. Eminent, faktisk. Jeg tyvstarter lidt med i lørdags, hvor Nanna var hjemme hos mig til vegetarlasagne og hygge.

Vi drak blandt andet bobler. Det bliver man sgu aldrig rigtig træt af.


Vi spiste også mange fastelavnsboller. Så mange, at jeg måtte bage nogle flere, for jeg ville også gerne give min søde nabo nogen. Jeg er VILD med denne her opskrift, for jeg har bagt mange fastelavnsboller i mit liv og ender altid med at stå med hule boller, hvor cremen er løbet ud. Det gør de her ikke! Og så putter jeg også lige et stykke 80% chokolade i, hvilket kun gør dem bedre, nam.

Tirsdag morgen cyklede jeg gennem et smukt København om morgenen. Frostklar og fyldt med sol. Isnende kold. Jeg skulle til møde hos anden aktør, og jeg var så heldig at til selv samme møde sad FLO. Det var hyggeligt at sludre lidt med hende - en glædelig overraskelse på en helt almindelig tirsdag.
Dagens kedelige overraskelse var så, at jeg skal i aktivering allerede i uge 8. Det er jo for satan lige snart. Orker jeg slet ikke.

Bagefter tog jeg hjem til Dorthe og hentede hende og den lille Georg, så vi kunne gå ud og købe gave til Stine :o)

Derudover har ugen budt på to hyggelige aftenener med den søde fyr, og det gør mig glad, en tur i biffen med Rie, hvor vi så My week med Marilyn, og så teaterturen i går, hvor vi så Sex Pistols with love. Så... Jeg kan virkelig ikke klage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar