fredag den 17. februar 2012

Min dag på Frederiksberg

Jeg er ked af det for tiden. Slet og ret ked. Det er ikke fordi alting er lort. Jeg er jo fx vældig glad for mine job. Men andre ting går mig på, og jeg tager alting meget nært og personligt. Så jeg går og småtuder hele tiden. Var sågar ved at begynde at hyle en gang mere i Føtex, da jeg mødte Marie her til aften... Som det ikke er nok, at jeg har gået rundt og småtudet på fr.berg og v.bro hele formiddagen, goddamit. Og egentlig har det jo været en fin dag. Har passet barn, og hun er jo så nem, så nem. Og sød.

Trappenedgang på sidegade til Istedgade.


Kærlighed ved Frederiksberg Have.


"Natascha, solen skinner mig i øjnene. Jeg har glemt mine solbriller derhjemme!"
Eller at hun siger, at hun har glemt sine solbriller derhjemme. Som om hun ligefrem gik rundt og samlede ting sammen og prøvede på at huske det hele, inden vi gik hjemme fra. Øh, jeg smed hende sgu da bare i en flyverdragt og ud af døren.


Barn spiser frokost, jeg drikker ingefær-the.


Natascha har på bestilling tegnet en lyserød kat!

11 kommentarer:

  1. Jeg er også ked af det, selvom lykken svæver rundt om mig og solen skinner... Og så gik jeg præcis forbi den trappenedgang i dag med min mor og bemærkede den lidt ekstra. Sjovt at du så har foreviget den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fint, at du også gik forbi den i fredags :o) Men det er jo også tæt på, hvor du bor. Tænker på dig, hver gang jeg går forbi. Gør jeg de fleste fredage.

      Slet
    2. Hvor er du sød :-) Jeg tænker faktisk også tit på dig :) Og hov! Hvor ER det en fed header, du har tryllet frem!! Hvordan??

      Slet
    3. Tak. Ja, kreativiteten kom lige over mig på mit sygeleje... Jeg legede bare lidt i pixelmator (som er mit billige svar på photoshop). Jeg fandt en guide på nettet. Jeg kan finde linket til dig, hvis det er...

      Slet
    4. Så det kan være jeg skal blive syg, før jeg får ro i røven til at lave sådan nogle ting! Kan man bruge pixelmator på Mac? Du må meget gerne sende et link :)

      Slet
    5. Ja, jeg bruger netop pixelmator til mac. Det er gratis i en måned og er meget som photoshop. Guiden er godt nok til et etsy-banner, så størrelsen skal være anderledes. Jeg skrev selv 1080x500, men ville gerne have haft det lidt bredere. Må blive en anden gang. Linket kommer her : http://graphicssoft.about.com/od/pixelmator/ss/etsy-banner.htm
      Det er hyggeligt fifleri.

      Slet
    6. Perfekt, tak! Jeg kigger lige lidt på det nu ved siden af en god gang Beverly.. Åh det er længe siden :) Har forresten meldt mig ind i Dansk Kommunikationsforening og Unge Kommunikatører - noget for dig?

      Slet
  2. Uh, er det voldsom PMS?
    Træthed?

    Håber glæden vender tilbage lige om lidt! Med foråret. Og så vil jeg også være med til at blive lidt gladere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ, men måske alligevel lidt hormoner? Blandet med generelt tungsind og at blive vraget. ja, vi satser på forår og sol! snart!

      Slet
  3. det er okay at være ked af det! Det er lovligt undskyldt. Man kan ikke gå at være glad hele tiden, og hvad end det er der går dig på, så skal det nok løse sig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har nok ret. I at det snart går over igen. Det håber jeg i hvert fald :o)

      Slet