lørdag den 25. februar 2012

History repeating

Jeg husker alt for tydeligt, da jeg som 10årig rendte rundt i neonfarvet tøj. Jeg syntes, det var det fedeste, og jeg fik min mor til at sy neonfarvede joggingdragter til mig. Faktisk hele tre - en gul, en grøn og en pink. Og det generede mig ikke at blandet de enkelte dele, så jeg fx havde en lyserød bluse og neangule bukser på. Ja, jeg var vældig øm.
Så jeg var ved at dø, da jeg gik forbi børnetøjet i H&M i dag og spottede neonfarver all over. Mmmmm, flash back til firserne!

3 kommentarer:

  1. Haha - same here. Jeg fik en af de dengang mega populære t-shirts med neonpink og hvide striber og sådan nogle sorte zulutændstikmænd (sikkert med knogler gennem næsten), der dansede på brystet i fødselsdagsgave. Det var nok, da jeg blev ni eller ti. The Horror ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. gennem NÆSEN selvfølgelig :)

      Slet
    2. haha, jeg er helt sikker på at indtil flere af mine veninder havde den bluse - jeg kan se den SÅ tydeligt for mig! HUSK! Ikke for mange neonfarver til den lille ,når den ankommer, Maria!

      Slet