søndag den 26. april 2009

Fest til hest (ud på tur - aldrig sur)

Jeg har sammen med en flok veninder en klub, som vi kalder Kultur- og Kocktailklubben.
Jeg tror vi i øjeblikket er omkring 12-13 piger, og det er simpelthen de sødeste og sjoveste piger, jeg kan komme i tanke.

Klubkonceptet går ud på at vi mødes ca. hver anden måned, hvor vi to g to skiftes til at finde på et arrangement af mere eller mindre kulturel karakter - som derefter følges af indtagelse af cocktails, hurra!

I går stod Anne og jeg for arrangementet - vi skulle ud at ride på vestamager! Vejret var simpelthen perfekt og vi havde den sjoveste tur. Især skal Gitte komplimenteres fordi hun gik ind til projektet med stor angst for heste, blev placeret på Sokrates, der skulle være "noget så sød", men som havde sin helt egen mening om hvem der bestemte (ham). Dette resulterede i at Sokrates, der dannede bagtrop, på et tidspunkt ikke gad mere og vendte om og travede hjemad - med stakkels Gitte på ryggen! (hun blev dog reddet til sidst).

Her er et par stemningsbilleder fra turen.



Et par af hestene, som står parat til at få kulturtøserne op i sadlen...


Ridehjelme kan være tricky business! Charlotte hjælper Stine med at tilpasse hatten.


Sokrates er stukket af med Gitte og resten af karavanen står tilbage og venter på at guiden får indfanget hest og rædselsslagen pige.



Hey ho, Silver, AWAY! Vi nød det dejlige vejr og naturen ved Vestamager.



Glad hestepige (mig!). Anne og jeg snød til lidt ekstra traveture ved at sakke bagud i rækken for derefter at trave op til de andre (hæ hæ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv