søndag den 5. april 2009

Fan-fucking-tastic

jeg er i sommerhus og sidder med en dejlig, dejlig kold øl - og ikke en hvilken som helst øl, men min nye yndlingsøl. Jeg er stor fan af hvedeøl, sådan generelt, men jeg er nok endnu større fan af Fynsk Forår!


Fynsk Foråt er en overgæret øl brygget efter de engelske ale-typer, men med et strejf af hyldeblomst, hvilket gør den til den ultimative girly-beer. Den er frisk og mild og blød. Fås i halvliters flasker. Jeg har lige købt i dagligbrugsen til 19.95 pr flaske, hvilket vist var noget af et tilbud, for jeg var også en smut forbi Føtex, hvor de var udsolgt - og her kostede de 26,50!

Maria lægger neglelak og kødsaucen simrer over blusset! Senere skal vi have pandekager med nutella og jordbær. Hvem kan ønske mere??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv