søndag den 20. november 2011

Stille søndag



Søndagen morgen/formiddag med Nick Drake, Chokoladekaffe (Nespresso Variations) og om lidt opgaveretning. I dag skal være noget mere effektiv i går, der forsvandt i småtømmermænd, svoger-fødselsdag og overspringshandlinger... Bl.a. er jeg begyndt at se serien Pan Am med Christina Ricci om flyselskabet Pan Am i 60erne. Den er så lækker!

Udover opgaveretning skal jeg have ordnet nogle praktiske ting og have skrevet på projekt. Og lige have sneget noget dans ind i programmet. Trænger jeg til. Nu om dage kommer jeg kun ned og træne tre gange om ugen, og det er egentlig også fint nok med mit ugeprogram, men så trænger jeg virkelig også, haha.

Nå, i gang i gan!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du Pan Am henne? Kan du anbefale et bestemt site?
    På forhånd tak. :)

    SvarSlet
  2. jo! Det gør jeg på watchseries.eu. Jeg streamer og det fungerer godt. God fornøjelse!!!

    SvarSlet