fredag den 12. august 2011

Popkulturisten - nu tilbage med fuld skrue. Eller... Noget.

Skulle jeg aldrig få gang i min blog igen? JO DA! Ved ikke hvor jeg gik i stå...... Men det er altid svært at hive sig selv op af (blog)sølet, når først man ligger i den. Og mit blogstop skyldes nok flere ting, bl.a. at jeg har hygget mig enormt meget i den sidste tid. Der er sket lidt af hvert.

I den sidste tid har jeg:

- Fejret en hel del fødselsdage
- Indset at jeg ved foruroligende meget om Sex and the city, grænsende til det pinlige.
- Badet i koldt vand.
- Haft hekseskud to gange!
- Datet en mand to gange og blevet droppet igen.
- Været til Grant Lee Buffalo-koncert.
- Droppet at tage med søde folk i sommerhus i denne weekend, bare fordi jeg er lidt barnlig og ikke kan tåle at se ham jeg var forelsket i. Især ikke med ny kæreste. Bvadr.

og meget mere.........

For at komme godt i gang med bloggerei igen, så starter jeg med et krea-indlæg her om et par timer, når jeg var været til dans :o)

5 kommentarer:

  1. endelig ....endelig :)

    SvarSlet
  2. Hæhæ, dejligt at have været savnet ;o)

    SvarSlet
  3. Uh, det er godt at have dig tilbage! Du har virkelig været savnet.

    Men godt, at du også har oplevet ting i den virkelige verden. Det er trods alt det bedste. :)

    SvarSlet
  4. Hej Natie

    Jeg videresender dig hermed en blog-award. Læs om reglerne på min blog. :)

    ... Så er du også tvunget til at skrive endnu et indlæg! c",)

    SvarSlet