søndag den 14. august 2011

Lidt nyerhvervelser

Jeg har shoppet lidt vel rigeligt denne her måned. Udover min tur til Berlin, så har jeg købt en "skoletaske" fra asos, som jeg lige nu bruger til træningstaske. Den har en rigtig god størrelse. Jeg har også købt kjoler i HM og brune bukser samme sted. Faktisk to par af dem, for jeg blev så glad for dem, men de var liiiige lidt for store alligevel, så jeg købte et par mere, der sidder lidt bedre. Det første par er nu stadig rigtig rare. Nå, men de ting, har jeg ikke lige fået fotograferet. Men nogle ting har jeg taget billeder af.

Nye dansesko. De sko jeg ellers har trænet i købte jeg den gang jeg boede i Aalborg. Og der flyttede jeg altså fra i slutningen af 1999, så jeg trængte virkelig til nye sko at træne i! Det her er Nikes dansesko og jeg er indtil videre rigtig glad for dem. Der er bare nogle ting, som er blevet nemmere med dem. At bevæge sig hurtigt. Min balance er også bedre med dem. Jeg købte dem for 500 kroner i Sportsman på Strøget. Jeg havde rendt rundt i nogle dage og kigget efter et par billige og anvendelige streetsko efter yndlingsdanseinstruktørens forskrifter, men jeg havde ikke rigtig fundet noget. Da ekspedienten i butikken så spurgte om jeg havde brug for hjælp, fortalte jeg hvad hun havde sagt til mig. Det hørte han vist ikke rigtig efter, men han kunne vise mig Nikes dansesko. "jaja", tænkte jeg, for jeg havde på fornemmelsen at de ikke lige ville kunne gå ind under mit budget. Men 500 kostede de, og det var lige præcis det limit, jeg havde sat.


Nyt sengetøj fra HM home, prikket naturligvis. Elsker farven. Der har i nogle år stået sengetøj på min ønskeliste, men jeg får det jo aldrig, så nu købte jeg noget selv. Synes jeg fortjener at ligge i fint sengetøj.


Loppefund. For et par uger siden havde jeg en hastig tur til loppemarkedet ved Charlottenlund station. De var lige ved at lukke, men det var både godt og skidt. Godt, fordi priserne så var i bund. Jeg købte helt ny prikket bluse, et lyserødt strutskørt til niecen, prikket hårbøjle, prikket urtepotteskjuler, kunstleksikon og prikket forklæde.

Og denne fine tallerken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar