tirsdag den 23. august 2011

Oops - I did it AGAIN

Jeg har klippet mit pandehår!

how to make gifs

Skævt som altid - men jeg kan se ud af mine øjne! Samtalen gik - efter egen anskuelse - rigtig fint. De var supersøde, men der er fire andre til overvejelse, så jeg er ikke så optimistisk med det. Men derudover, så kan jeg ikke se hvorfor de IKKE skulle vælge mig :o)

Nu skal der bages boller, så jeg har lidt madpakke til busturen til Berlin. Egentlig skulle jeg have niecepasset, men min søster aflyste. Egentlig meget rart, for så kan jeg pakke. I aften skal jeg ud og overvære noget undervisning på den sprogskole, hvor jeg skal have et hold. Eller har jeg allerede sagt det???

5 kommentarer:

  1. Er det skævt? Det synes jeg da ikke at jeg kan se???
    Håber sgu da at de vælger dig!

    Uh, bare jeg skulle til Berlin!

    SvarSlet
  2. Det ses ikke, hvis det er skævt...
    Hvor er blusen fra?

    SvarSlet
  3. Hæ, er glad for at I ikke kan se skævhederne! nogle gange - som da jeg lige var færdig - sidder det også på en måde, så det ser fint ud. Ligei ndtil jeg bevæger hovedet!

    Blusen er fra HM divided og koster 129 - er også i sort med hvid krave, men gul er mere mig :o)

    SvarSlet
  4. Held og lykke med samtalen!
    Jeg klipper også altid mit pandehår uhyre skævt, og har altid et lager af undskyldninger: "jeg er nærsynet", "måske har jeg en bygningsfejl", "jeg havde travlt", "mit hår var vådt imens", "mit hår var tørt i mens".
    Men dit ser jo faktisk lige ud. Men hey. Jeg ér jo også dårligt seende (;

    - Anne

    SvarSlet
  5. Tak, må i H&M. Gul er en fantastisk farve. Måske skulle jeg hive begge med hjem...

    SvarSlet