onsdag den 17. oktober 2012

Hvis jeg havde penge....

...men det har jeg ikke. Men HVIS nu. Så skulle jeg have en ny kjole. Jeg har tabt mig en smule (ok, efter weekendens fråseri og gårsdagens pludselige ædeflip har jeg måske nok taget det meste på igen, haha) på det sidste, og lige nok til, at jeg synes, at alt mit tøj sidder af h... til. Stort set. Havde i går lyst til at have min kjole med skotte-hunde på, men jeg lignede en nar med den. Så jeg drømmer om nye kjoler.

Og især i kønne, klare farver til at lyse lidt op i gråvejret med. Måske denne her fra Dorothy Perkins.

Og dog. Skulle jeg få råd, så var jeg nede og tjekke, at den søde 50er-kjole, som jeg opdagede inden jeg tog til Berlin, stadig hænger i genbrugsbutikken, så det ville jo nok blive den. Ville også være genial til den Høst Måne-fest jeg skal til om halvanden uges tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar