onsdag den 3. oktober 2012

Django Lassi

Da jeg var i Berlin med ham, jeg godt kan lide, havde jeg fundet en koncert, som jeg gerne ville til. Ikke at jeg kendte bandet, men det var gipsy swing, og der skulle også være en dj, der spillede swing, så vi kunne danse lidt :o)

Forinden var vi ude at spise, og jeg havde tømt min taske for unødvendigt grej, da jeg også skulle have plads til danseskoene, men da vi kom ud til Raw-området i Friedrichshain, gik det op for mig, at jeg havde glemt min lille notesbog, hvori jeg havde skrevet navnet på den club, det skulle foregå i. Ups. Men jeg var så også sikker på, at jeg ville genkende det, når jeg så det - for det var et lidt specielt navn. Så vi gik lidt rundt - og heldigvis fandt vi det.

Badehaus Szimpla hedder stedet, og bandet, vi skulle høre, hed Django Lassi.

Det var superfed musik, lige til at blive glad i låget af.
Heldigvis havde vi danset inden bandet gik på, for der var bestemt ikke plads til danseri, da de spillede - og det gik også liiiiiiiiige lidt for stærkt til os ;o)

Forsangeren spillede på violin og bassisten så ud til at hygge sig ekstremt.

Vi undrede os over, at guitaristen kunne se så cool og rolig ud, mens hans fingre gik amok på strengene.

Jeg nød koncerten i fulde drag.

Har du ikke selv lige lyst til at høre et nummer med det fede band? Det tror jeg nok, du har!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar