søndag den 17. juni 2012

Stille søndag

Vågnede ved at solen skinnede, og det var så fint, og klokken var kun 7. Lå og tænkte (ja sgu) til klokken 8 og stod så op, skrev noget jobansøgning og ordnede praktiske ting. Og drak kaffe.

Men så cyklede jeg på loppemarked i Ravnsborggade, for så at mødes med kusine og Stine til noget kaffe og mere loppe-lureri. Det skiftevis regnede og var skønt vejr. Så cyklede jeg til yoga - skønt - min eneste yogatime i denne uge, hvorimod jeg sidste havde fire. Det er rart, det stads. Mere af det. Og så ville jeg danse. Men da jeg kom derhen, var der ikke rigtig nogen jeg kendte og pludselig blev jeg meget selvbevidst og usikker, så jeg tog kun en enkelt dans inden jeg kørte jeg igen.

Nu er jeg hjemme og stille og tænksom. Hører god musik og vil stene resten af aftenen - næste uge bliver sjov og hård.

Sådan skal en søndag aften tilbringes. God vin og bøger. Fik læst Sorg og Camping i går og er nu gået i gang med Privat Skov. Som dog indtil videre ikke fænger mig. Havde jeg ellers regnet med.

Nye kjoler. Love it. Den røde er allerede opgraderet til yndlingskjole og jeg skal have det på til "afdansningsbal"i morgen. Med hvide, prikkede strømpebukser. Den blå købte jeg på loppemarked i sidste uge. Helt ny og lidt for lille, men hvis jeg ikke har vatteret bh på, så går det fint. Skal jeg have på til den store dansefest i juli, som jeg glæder mig så meget til!

Mmmmm, aftensmad. Vegetar-fuldkornsburrito med bønner, majs og rød peber og masser af chedder. Gulerødder med rosin og græskarkerner og agurker til. Og avokado på. Mums.En af mine livretter, som Nanna har lært mig at lave. Jeg lever af det i perioder. Har faktisk fået det fire gange i den her uge. Vist ikke lige den uge med mest varieret kost!

Dagens fund på loppemarked. Eller. Det er lidt snyd, for det var Stig P.-butikken, der havde åbent og sat en masse kasser ud med ting til ingen penge. Det her er en kjole, men jeg har mere tænkt mig at bruge den som stor t-shirt. Den er mere ferskenfarvet end den ser ud. Synes nærmest, billedet gør den lyserød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar