onsdag den 27. juni 2012

Er pludselig blevet troende


Mine tømmermændsbønner er blevet hørt!
Jeg er typen, der bare ikke kan drikke cola, når jeg har tømmermænd. Det er alt for sødt! Næ, jeg har brug for noget friskt, noget der er lidt surt - Jeg har altid tyet til Schweppes Lemon. Men ærgret mig over at der ikke fandtes en light-version. For jeg har det virkelig skidt med at hælde så mange kalorier direkte ned i svælget. Guderne skal vide, at jeg er ligeglad med kalorier i så mange andre sammenhænge. Så længe de kan tygges! Jeg har ingen problemer med at spise kage og chokolade uden overhoved at bekymre mig om kalorier. Det er ligesom bare noget andet, nogle kalorier som jeg kan stå inde for! Men når det kommer til drikke (uden alkohol), så er det en anden sag.

Og nu er den her endelig! Hurra!
Endelig har jeg muligheden for at skifte min tømmermændslast ud med en sukkerfri version og i stedet forpeste min krop med kunstige sødemidler med mulig alzheimers til følge.

2 kommentarer:

  1. Hurra hurra!!! Mit motto er at skal man drikke kalorier så SKAL der være alkohol i. Og der manglede virkelig en lemon light sodavand. De burde lave en Shokata Light:)!

    SvarSlet
  2. Intet slår grapesodavand. Heller ikke lemon, selvom det også er godt.

    SvarSlet