mandag den 26. marts 2012

Nyt og turkis

I går var jeg forbi loppemarkedet i Prismen på Amager, hvor jeg fandt de her fine tallerkner. Rillen rundt er mere mintfarvet end den lige syner her på billedet, og jeg er ret vild med dem. Desværre var der ro, og de er dybe, så ikke helt optimalt... Jeg købte også lidt bodyer til baby-Georg, en fint fad til mig selv og en prinsesse telefon til niecen.

Notesbogen er fra Ordninga, og jeg ville helst have haft den uden logo, men det havde de ikke i den farve... Jeg fik en gæstebog af en veninde i fødselsdagsgave, men byttede den, da jeg stod og manglede en afløser til min gamle moleskinnotesbog, som jeg fik af en kæreste i 2006.


Ny kjole fra H&M, som jeg skal have på til barnedåb på søndag. Tog den dog allerede i brug i lørdags, hvor jeg skulle til to fødselsdage. Jeg er vild med den! Mønstret og farverne gør mig så glad :o)

1 kommentar: