søndag den 11. marts 2012

Ugen i instagram

Lidt fra den sidste uge! Skriver fra min Tlf, så det her bliver lidt kort. Skal nok blive lidt sejere til at skrive og få uddybet lidt, men det har været en lang og travl uge med en masse arbejde.

Billederne er:
Mig som jeg så ud til fødselsdag.
Pink champagne hos mine forældre i dag.
Heste på fælleden som jeg kører forbi på vej på job.
Dagens loppefund : mumibog til 1 kr og Erik Kold-dåse, som jeg fik pruttet ned fra 85 til 50 kr. :-)
Fredagshygge hos Linda med røgelse.
Citronfromage på job.

Hvis du har lyst, kan du følge mig på instagram, hvor jeg hedder NataschaKbh.

3 kommentarer:

  1. Den kjole er fantastisk! Jeg er helt forelsket i den!

    SvarSlet
  2. Ja, det er en RIGTIG fin kjole!

    SvarSlet
  3. Jeg er herre misundelig på dit Mumi-fund. Det er den sidste jeg mangler til min samling :D

    - Kit

    SvarSlet