torsdag den 3. oktober 2013

Mandedufte...

Jeg har det svært med mandeparfumer. 

Der findes stort set ikke den mandeparfume, jeg kan døje. De giver mig hovedpine, kvalme og dårlige associationer. Jeg kender ikke andre, der har det som mig, og jeg kan slet ikke forstå, når mine veninder falder i svime over den og den duft. Jeg er for det meste ved at knække mig. 

Heldigvis er jeg begavet med en kæreste, som ingen smags- og lugtesans har. Det er lidt mærkeligt, og ofte siger jeg "Hey, dufter det her ok?", hvorefter jeg får blikket. Men det er praktisk fordi han så ikke gider gå op i parfumer og bare bruger en sanex uden duft. Derfor dufter min mand altid bare rent og frisk. Aldrig af tung deo. Hurra!

Og hvorfor tænker jeg nu på det?
Fordi der går en fotograf rundt i min lejlighed og tager billeder til salgsannoncen. Sød fyr. Men. Hvilken rædselsfulde parfume! Den er sikkert fin og dyr... Men jeg kan ikke tænke på andet, end at han se at blive færdig, så jeg kan få luftet ud. 

1 kommentar:

  1. Jo! du kender mig :) Jeg har det på fuldstændig samme måde. Bliver for det meste helt kvalm - og også med kvindeparfumer. He he og jeg som altid får at vide, at det er mig der er sart. Rart at høre at vi er to :) Kh Bettina

    SvarSlet