tirsdag den 7. maj 2013

Blogchallenge 3 - allerede bagud!

Puha puha, NU har jeg travlt! Allerede på tredjedagen er jeg bagud, og dette indlæg skulle have været lavet i lørdags. Nu bruger jeg lidt frokostpause på det i stedet...

Emnet er: Hvad lavede jeg i dag?

Eftersom det var i lørdags, så gik min dag således: Jeg vågnede med tømmermænd. Rigtig mange. Jeg havde været ude at spise tapas og drikke vin med min kæreste aftenen forinden, og bagefter tog jeg ud for at drikke en enkelt øl for en veninde, der fejrede fødselsdag. Nå. Det blev så liiiidt mere end en enkelt. Så tømmermænd altså. Formiddagshygge med min kæreste, og så et møde med nogle piger. Derefter skyndte jeg mig hjem for at gå i bad og skifte tøj, hvorefter jeg hestede de otte km tilbage til min kæreste for at lave tre-retters menu. Vi skulle have gæster - min veninde Marie og hendes Anders.

Det blev en smadder hyggeligt aften med vin og spil. Jeg havde lavet muslinger til forret, italiensk hovedret med salsicciapølse og polenta - og en fransk galette med blommer til dessert. Alt sammen blev vildt godt :) Jeg elsker at desserten er så rustik at se på. Og vildt smart, at man sparer opvask!

1 kommentar:

  1. Øj, hvor lyder det som en afsindigt lækker menu - jeg synes også desserten er rigtig flot, rustik er det nye sort B-)

    - Anne

    SvarSlet