søndag den 8. januar 2012

Vintage Hair Workshop

Birgitte, Maria, Trine og jeg skulle jo til Berlin og feste nytåret ind til tyverfest, som jeg har været til før. Men ville gerne have lidt inspiration til hvordan vi skulle sætte vores og hår, og derfor fik vi Lisa til at komme og hjælpe os lidt. Hun er smadderdygtig og fantastisk sød, så vi fik en dejlig aften med inspiration og bobler i glasset :o)

Maria ville gerne have fingerwaves i sit hår, men skulle have lidt instruktion i kunsten....


Birgitte skulle også lære tricket, så hun kunne hjælpe Maria i Berlin.


Maria klagede over fladt hår, men Lisa viste hende, hvordan hun fik fylde.

SÅ var Maria glad og fortrøstningsfuld :o)


Jeg så på og ventede spændt på at vi skulle have mit garn i nøjere øjesyn. Jeg fik efter et mere 40agtigt look og ville gerne lære at lave Victory Rolls...

Inspiration!


Tricket er at dele håret op, fylde det med hårpudder og modelling wax, og herefter er det bare at rulle.

Birgitte blev instrueret i at vi skulle krølle ALT hendes tykke hårpragt....

...Sætte det op og pynte med et bånd :o)

Jeg skal snart få lagt lidt billeder op fra før-festen. Selv tog jeg ikke billeder til selve festen, da man ikke måtte have store kameraer med, men Trine tog nogle billeder, som jeg nok gerne må låne. Men det var en fantastisk fest!

Tjek i øvrigt Lisas Facebook-side - hun er SÅ sej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar