søndag den 25. december 2011

Glimmerfødder

Da jeg i fredags lå med tømmermænd og var ynkelig og ikke kunne tage på landet, fordi jeg var sikker på, jeg ville brække mig i al form for offentlig transportmiddel, faldt jeg for fristelsen og udsalgsshoppede på nettet.
De her glimmersko har jeg nemlig kigget på siden de kostede 70 pund. Nu fik jeg dem for 250 inklusiv porto. Nice. Desværre var jeg lidt for langsom, for der var et par ankelstøvler med chunky hæle, som jeg også har haft kig på i lang tid og som var sat ned til halv pris. Men jeg tøvede for længe, og da jeg besluttede mig for at købe dem (i stedet for skoene) var de væk i alle størrelse.

2 kommentarer:

  1. Uh, de er gode nok smukke:)
    Dejlig at du er tilbage på bloggen, har jo helt savnet dine indlæg.

    /Maja-Louise

    SvarSlet
  2. TAK, Maja-Louise, det var sødt sagt! Ja, jeg skal prøve at være lidt mere aktiv, men blev også lige slået ud af at mit kameraobjektiv er i stykker, så jeg ikke kan tage billeder :o( men har fået lov at låne noget udstyr snart, hurra!

    SvarSlet