søndag den 24. oktober 2010

Om at rydde op.

Jeg hader at ryddde op og gøre rent. Det har jeg altid gjort, lige siden jeg var lille. Derfor ligner min lejlighed som regel Jerusalems ødelæggelse. Denne weekend er gået med oprydning, udsmidning, sortering og rengøring. OG ALLIGEVEL synes jeg, her ligner lort. ØV!

I morgen skal jeg overbevise min bank om at de skal låne mig 35.000 kr, så jeg kan flytte ind i den fine lejlighed på Vesterbro, som jeg blev tilbudt i fredags. Min mor kunne ikke låne mig dem. Tror bar næppe banken vil låne mig noget som helst, når jeg skylder dem så meget i forvejen. ÆV.

Er i skidt humør, og om et par timer kommer søster med mand og barn.

4 kommentarer:

  1. Ja, kom til Vesterbro :-)! Det stemmer jeg for!

    SvarSlet
  2. Var den fin, lejligheden? Og var der skabsplads nok? :-) Jeg tænkte på, om du skulle have Dorthes Roderier til at give en hånd med rodet, hun lader sgu til at have styr på den slags...

    http://dorthesroderier.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Den ar vældig vældig fin - dog uden nævneværdig skabsplads, men der er plads til et skab - hvilket jeg jo ikke har nu!

    Hæ ja, jeg må hellere studere Dorthes roderier lidt mere indgående!

    SvarSlet