mandag den 25. april 2016

Tilfredsstillende loppetur

Ok, nogle gange er man heldig. Svineheldig! Ikke alle forstår den følelse, men det er bare rendyrket lykke, når man tilfældigt falder over det helt perfekte loppefund, måske en ting, man længe har været på jagt efter - og så til ingenting.

Det skete for mig i går. Jeg skulle på to loppemarkeder, og egentlig skulle jeg ikke have noget. Lige en indtil jeg så termokandEN, den svenske termokande med flet, som jeg har ønsket mig i hundrede år. Spurgte for sjov til prisen, for jeg regnede ikke med at have råd (sidst på måneden), og de står gerne i 300-400 kr.

"10 kr.," svarede damen med standen, og jeg væltede næsten om af lykke. Jeg havde ingen penge med, men heldigvis var Juliane villig til at låne mig.

Den er så fin! Jeg elsker den! Og jeg elsker at kunne hælde te ned i rå mængder uden at kanden bliver kold eller jeg hele tiden skal brygge en ny kop.
Derudover kom jeg hjem med 6 Holmegaard Atlantic cognacglas. Går og leder efter vinglassene, men til en femmer stykket tænkte jeg, at jeg nok kunne drikke vin af disse her - og jeg har prøvet i dag, det kunne sagtens lade sig gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar