tirsdag den 10. maj 2016

3 ting, jeg ønsker mig lige nu

Hvis man dog var et rigt svin... Jeg har allerede brugt en milliard kroner i denne måned, fordi jeg har købt flybillet til Palma og til Reykjavik og endagsbillet til Roskilde. Pyha. Der røg de feriepenge!!

Det fedeste ved at drømme om denne her kjole fra Miss Candyfloss er, at den er på vej til mig. Jeg forelskede mig i den forrige måned, men da jeg fik mine feriepenge udbetalt var den væk i størrelse stor nok til mig. Men jeg skrev, om den mon ikke ville komme tilbage i min størrelse på et tidspunkt. Umiddelbart ikke, men de ville lige lede en ekstra gang på deres lager. Og der lå en, som var lagt til side til en anden kunde, som ikkke havde ladet høre fra sig, og den kunne jeg få. Jeg glæder mig så meget til at gå rundt med den - og måske tage en lille dans iført den, når jeg er på Mallorca :)

Twister er min yndlings-is, og jeg har netop opdaget, at der er kommet en ny version. Den MÅ jeg smage snarest mulig!

Ok, jeg er besat af The Walking Dead og Game of thrones. Tyrion har altid været min helt, og da han udtalte disse ord i afsnit 2 sæson 6, faldt jeg omend lidt mere for ham. Jeg er sikker på at sådan en tank top her vil være fin med en en sød sommernederdel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar